Har surfat runt lite för att hitta styrlås till en V50 mark III. Jag hittar ett lås som verkar vara universal och ett som är specifikt för Honda.
Hur skiljer de sig? (på bilderna ser de båda ut som ett vanligt Neimannlås)
Vilket av låsen bör passa i en V50?
hälsn
Mikko
Styrlås
Moderator: Moderatorer
-
Mikko
- Guzzifantast
- Inlägg: 74
- Blev medlem: 14 jul 2008, 10:20
- Mina motorcyklar: Kawasaki Estrella -96
Ducati Pantah 600
Ducati 750 Paso
Moto Guzzi California II -87 - Ort: Norrköping
Re: Styrlås
Exempelvis här kan man se de olika typerna, men jag vet som sagt inte vad som kan tänkas passa en V50 mark III.
http://webshop.maxmc.se/las/
http://www.touringbutiken.se/index.php? ... 37_286_587
hils
Mikko
http://webshop.maxmc.se/las/
http://www.touringbutiken.se/index.php? ... 37_286_587
hils
Mikko
- cumber
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 155
- Blev medlem: 22 jan 2008, 19:21
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Stornello 125 -71
- Ort: Västerås
Re: Styrlås
Jag föreslår att du gör på samma sätt som jag gjorde när jag behövde ett nytt till min lilla Stornello, eftersom det inte fanns några nycklar kvar.
Jag tog helt enkelt bort det befintliga och jämförde det med bilden (tagen ur Addemoto's katalog).
Då var det enkelt att konstatera att det var låset på den vänstra bilden som skulle passa.
Jag tog helt enkelt bort det befintliga och jämförde det med bilden (tagen ur Addemoto's katalog).
Då var det enkelt att konstatera att det var låset på den vänstra bilden som skulle passa.
- Bilagor
-
- Styrlås.jpg
- (148.32 KiB) Nerladdad 87 gånger
Cumber
Stornello 125 -71
Stornello 125 -71