Mekaniska anaboler ger frustande tjur... Aaariiba!!
Eg. Hakkaa päällä...
http://www.motomatti.fi/p/supercharged- ... jects.html
Cc - Centauro Compressore
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Cc - Centauro Compressore
Ciao / Ne
-
Lasse.
- Guzzifantast
- Inlägg: 70
- Blev medlem: 10 jun 2009, 18:30
- Mina motorcyklar: I Garaget:
-Guzzi Quota 1100 ES,-99.
-Guzzi 850cc LM III,-82.
-SWM RS 320cc TL,–82.
Sålda hojar:
-Honda XL 250cc Motosport,-74.
-Honda XL 350cc,–76.
-Moto Morini 500cc SEI-V,-82.
Re: Cc - Centauro Compressore
Hartmut Taborsky på HT-Moto.
Har byggt en Guzzi med Kompressor, snygg och otroligt välbyggd !
Koll in länken:
https://plus.google.com/photos/11761109 ... banner=pwa
Annars så har samma firma förädlat en Centauro till MGS…..(När får vi se ett sådant exemplar i Svedala?)
Länken:
https://plus.google.com/photos/11761109 ... 4971583665
Mvh.Lasse.
Har byggt en Guzzi med Kompressor, snygg och otroligt välbyggd !
Koll in länken:
https://plus.google.com/photos/11761109 ... banner=pwa
Annars så har samma firma förädlat en Centauro till MGS…..(När får vi se ett sådant exemplar i Svedala?)
Länken:
https://plus.google.com/photos/11761109 ... 4971583665
Mvh.Lasse.
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Inlägg: 1619
- Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Re: Cc - Centauro Compressore
Var dom inte inne på att förbjuda porr inom Eu 
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé