Sida 1 av 1

Powercomander program.

Postat: 15 okt 2007, 18:09
av GuzziKungen
Någon som har bänkat sin V11 med öppnad luftburk
och dubbla mistralpipor.
Om du har mappningen på cd eller en fil så skulle jag vara
intresserad av att få kopiera av den.
Min mappning har försvunnit och power (eländes)comandern har
lämnat in för gott, ny är på intågandes.
Tack på förhand.
P.s skulle vi inte kunna göra ett bibliotek på sidan med olika
mappningar :idea:
Ha dé

Postat: 18 okt 2007, 21:28
av Tobbe
Har du googlat runt och kollat, det borde finnas nånstans

Hittade lite snabbt den här http://www.v11lemans.com/forums/index.p ... getnewpost

Fast jag fick ju inte se den för jag är ju inte registrerad där :-)

Postat: 18 okt 2007, 21:32
av Tobbe
Hittade nog nåt ännu bättre, precis
http://www.powercommander.com/powercomm ... 74&yr=2001

Lycka till, jag kör iallafall ifrån dig :lol:

Postat: 18 nov 2007, 19:34
av GuzziKungen
Tobbe skrev:Hittade nog nåt ännu bättre, precis
http://www.powercommander.com/powercomm ... 74&yr=2001

Lycka till, jag kör iallafall ifrån dig :lol:
Tack Tobbe för tippset :lol: .
Nu har jag mappat min nya p-commander med den mappningen som motsvarar min bestyckning på hojen.
Tyvärr så hade min gamla p-commander sagt upp sig helt och min helt otroliga mappning gick inte att rädda :evil:
Nu ser jag mest framemot att bli ifrånkörd utav Tobbe :mrgreen:

Postat: 18 nov 2007, 21:43
av Stefanv11sport
Hej "mappnördar" jag har bänkkört min V11 med Mistral och öppen luftburk det innebar att jag fick ett bra bränsle/luftförhållande över hela registet, det kan innnebära bättre effekt/vrid
Max power: 76,2 (på bakhjulet) Max torque: 68,3

Postat: 18 nov 2007, 22:10
av GuzziKungen
Stefan vet du vad mappen heter på dataspråk , skulle vara kul att jämföra med den som jag hittade.

Postat: 18 nov 2007, 22:17
av Stefanv11sport
Nej tyvärr det vet jag inte bara att PC:n benäms 701-210 avsedd för 2000-2001 MotoGuzzi V11 Sport