Hallå därute är det någon som har bytt generatorrem på en Norge.Enligt verstadshandboken skall man ju skruva ner halva cykeln och en fjärdedel av motorn.Räcker det inte med att skruva loss oljekylaren och sedan plastkåpan framför remmen? Ska man verkligen behöva ta bort bröstkåpan på motorn?Det verkar ju inte klokt!Någon som vet.Tacksam för svar.
M.V.H. Musse
Generatorrem Norge
Moderator: Moderatorer
-
musse
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 132
- Blev medlem: 10 maj 2007, 05:45
- Mina motorcyklar: MG V850-T5-84,,NSU Superlux-56,HVA Populär-58,MG V85 TT Speciale.Crescent Skoterett 64 Crescent 1164 Jetline 61
- Ort: Vetlanda
Generatorrem Norge
T-5 Forewer