Sida 1 av 1

Generatorrem Norge

Postat: 27 nov 2013, 18:08
av musse
Hallå därute är det någon som har bytt generatorrem på en Norge.Enligt verstadshandboken skall man ju skruva ner halva cykeln och en fjärdedel av motorn.Räcker det inte med att skruva loss oljekylaren och sedan plastkåpan framför remmen? Ska man verkligen behöva ta bort bröstkåpan på motorn?Det verkar ju inte klokt!Någon som vet.Tacksam för svar.

M.V.H. Musse