Hej
är några intresserad av västar eller viltskrämman???
om vi blir några så kan vi säkert få ett bätttre pris vi kan se om vi får lite svar här och se vad underlagt blir???
kanske få ett bra klubbbtryck på den???
http://mcsafe.se/
geguzzi
Mc Safe - varselvästar
Moderator: Moderatorer
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Mc Safe - varselvästar
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- poon
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 143
- Blev medlem: 09 aug 2009, 01:14
- Mina motorcyklar: **** BREVA 750 2004
GRISO 850 2006 - Ort: Vårberg STHLM
Re: Mc Safe - varselvästar
Hej,
jag är intresserad av västen.
/Peter
jag är intresserad av västen.
/Peter