tändspolar
Postat: 14 jun 2014, 19:57
Har tänkt att byta tändspolar på min sp3,i ett försök att råda bot på att den klipper tändningen en millisekund då och då.Vet inte om det är dom som är kass,men det är inte brytarna(ja det är ombyggt till brytare) kondensatorer,stift kablar tändhattar.Så nu står spolarna på tur.Är det orginal som gäller,eller finns det andra som är bättre när jag ändå byter.Mvh Stefan