Sida 1 av 1

Ansad häck.

Postat: 25 jun 2014, 23:56
av Nicke
Alla pratar om att man borde göra´t, men som ni vet är den bästa träningen den som blir av...

Nu har jag slutat fundera och fått fingrarna i häcken. Operation slimning är nu avklarad.

Det blev dessvärre bara si så där minus 125 gram, men definitivt mycket tightare (muskler väger ju mer än fett, brukar man ju trösta sig med).

Samtidigt passade jag på att hänga på den (helt) nya bakdelen som jag hittade i England för endast etthundra pund. Blank och fin utan minsta repa...

Re: Ansad häck.

Postat: 26 jun 2014, 00:07
av Nicke
Men hallå!!

Ni spanar väl för tusan inte rakt upp i häcken på en signorina!? Är ni Italienare, eller?? :roll: