Sida 1 av 1

Välkommmen

Postat: 29 jun 2014, 21:04
av MAGNUSDO
Låter intressant dethär med era ideer. Ta med dom till sommarträffen hos Tobbe så luftar
vi dom över en pilsner eller två.
Kul Thomas att du är med på banan igen det va länge sen.
Magnus

Re: Välkommmen

Postat: 01 jul 2014, 10:54
av DeThomaso
Tack, det var ett tag sen men nu känns det kul igen. Tittar runt efter en guzzi men kan inte bestämma mig för typ av hoj. En av varje vore kul :D får spara så länge... Skämt å sidor, jag funderar nog mest mellan Kjelles California II eller en nyare med insprutning. Svårt det där. Kan inte något om de nyare grejerna men kommer ihåg att jag satt bättre på en cal II då jag är rätt lång. Tar gärna emot argument för och emot från er andra. Det blir ingen sommarträff för min del då jag jobbar hela juli. Kör buss numer så jag jobbar den helgen, tyvärr. Vi får se till nästa år. Tänkte börja med att fylla garaget med en hoj till (sällskap till 2 Honda transalper).
Thomas