Nån som vet var jag kan få ta i en engelskspråkig? Jag har surfat runt och hittar bara Italienska och franska versioner och dessa gör ingen nytta för min del. Gärna en på pdf fil. Jag redan fått tag på den speciella för larion men behöver grundversionen också.
mvh Thomas
Verkstadshandbok till smallblockmotorerna
Moderator: Moderatorer
-
DeThomaso
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 159
- Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
- Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.
Verkstadshandbok till smallblockmotorerna
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Certifierad virrpanna
-
DeThomaso
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 159
- Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
- Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.
Re: Verkstadshandbok till smallblockmotorerna
Hittade en fotostatkopierad orginal verkstadsmanual på eBay för £24 inkl. frakt från England. Leverans inom 14 dagar. Låter helt ok, tycker jag. Det fanns fler kopior ute nu om nån är intresserad.
Thomas
Thomas
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Certifierad virrpanna
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: Verkstadshandbok till smallblockmotorerna
Hej
prova på
http://www.guzzitech.com
här finns det mesta skapa inlogg och få tillgång till allt
geguzzi
prova på
http://www.guzzitech.com
här finns det mesta skapa inlogg och få tillgång till allt
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.