Det var då jag bestämde mig för att en Le Mans skulle jag ha en vacker dag. Åren gick och den från börja lilla smidiga Le Mans III växte och intresset svalnade i takt med det.
Men så plötsligt dök nya V7 upp. Konceptet blev ju en förträfflig hoj efter allt vad jag har läst i tester och recensioner av STONE, CLASSIC och SPECIAL.
Men det är ju den snyggaste av de alla som jag vill ha, RACER'n.
Tror ni att det är möjligt att specialbeställa en RACER enligt mitt önskemål. Bilden visar de komponenter som flyttats över till RACER'N från SPECIAL.
Då får jag en supersnygg RACER som funkar för mig. Jag kan skjutsa, montera packväskor och pakethållare. Och det viktigaste av allt jag får en körställning som tillåter långa dagsetapper.
Jag är nog inte ensam om att önska en sådan hoj. Om detta går att få till så blir det i så fall en "Limited Edition" i dubbel bemärkelse.
Och visst går det att beställa alla delarna och själv montera dessa för att få det jag vill ha, men det lär nog kosta en bra slant.

För er som var på plats på träffen ovanför Lindesberg i Gammelbo. Det är jag som var där ock kikade på era hojar och åkte BMW G650X.