Sida 1 av 1

väskor norge-2012

Postat: 12 jan 2015, 18:04
av strömstadjan
Har problem med att det kommer in vatten i mina originalväskor på min norge 2012
Kan inte se hur det kommer in.Någon som har haft samma problem?

Re: väskor norge-2012

Postat: 16 maj 2015, 22:45
av Guzzi-Leif
Mitt enda tips är att smörja tätlisterna med list-smörja då och då så locken glider symmetriskt vid stängning.