väskor norge-2012
Postat: 12 jan 2015, 18:04
Har problem med att det kommer in vatten i mina originalväskor på min norge 2012
Kan inte se hur det kommer in.Någon som har haft samma problem?
Kan inte se hur det kommer in.Någon som har haft samma problem?