Sadelfråga California
Postat: 20 jan 2015, 22:30
Saxat från gästboken, svara gärna här nedan.
"Hej!
Köpte en California Stone -03 i augusti. Går kanonbra och är nöjd med det mesta förutom sadeln eller rättare sagt höjden på den. Skulle behöva vara 3-5 cm högre för att få bättre vinkel på benen med båda fötterna på fotpinnarna. Tips på vad göra, klä om den med tjockare stoppning eller finns det något att fästa på den eller finns det andra att köpa? Har för mej att jag sett någon förhöjning men kommer inte i håg var. Tyvärr. Någon som har tips?
/ Ove D"
"Hej!
Köpte en California Stone -03 i augusti. Går kanonbra och är nöjd med det mesta förutom sadeln eller rättare sagt höjden på den. Skulle behöva vara 3-5 cm högre för att få bättre vinkel på benen med båda fötterna på fotpinnarna. Tips på vad göra, klä om den med tjockare stoppning eller finns det något att fästa på den eller finns det andra att köpa? Har för mej att jag sett någon förhöjning men kommer inte i håg var. Tyvärr. Någon som har tips?
/ Ove D"