Mätare
Postat: 04 maj 2015, 21:14
Tänkte byta ut kåpan på min sp men mätarbryggan är så stor, vet någon om man kan ersätta befintliga mätare med någon annan
modells mätare som är lite mindre.
Man vill ju inte sabba och klippa kablar i onödan utan gärna köra guzzi mätare om kablaget med multikontakter stämmer.
tänkte ev sätta dit en bmw R90s kåpa
mvh
Joakim
modells mätare som är lite mindre.
Man vill ju inte sabba och klippa kablar i onödan utan gärna köra guzzi mätare om kablaget med multikontakter stämmer.
tänkte ev sätta dit en bmw R90s kåpa
mvh
Joakim