Sida 1 av 1

Renovera en le mans mk1

Postat: 12 sep 2015, 20:52
av Svanehansen
Hej, jag håller på att renovera en le mans mk 1. Ramen är nylackad röd av förra ägaren. Är det värt att plocka ner den och lacka svart mån tro? Jag antar att det ökar värdet den dagen man måste sälja vilket förhoppningsvis aldrig kommer att hända.

Re: Renovera en le mans mk1

Postat: 13 sep 2015, 20:12
av Rolf Halvorsen
En LM1 med rød ram ser konstig ut i mina øgon (forsøker å skrive på svensk).

Lakker svart med en gang - og du vil nyte synet så lenge du har den.

Mvh
Rolf
(Norge)