Väsklås mm

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

sven
Nykomling

Väsklås mm

Inlägg av sven »

Originalväskorna på min Cal 3:a är hela i plasten men låsen är lite si och så.
Skulle vilja köpa nya men hittar ingen som säljer dem.
Är den sedan någon som har nåt bra tips om innerväskor till dessa väskor
bleve jag glad.
Guzzi
Guzzifantast

Re: Väsklås mm

Inlägg av Guzzi »

Eftersom jag misstänker att det är min gamla hoj det gäller så tänkte jag försöka ge lite hjälp på vägen. Det är den här typen av väska det gäller. Visst var det väl Hepco & Becker som tillverkade dem? Eller har jag fått det om bakfoten? När jag söker på nätet så hittar jag massor med reservdelar till H&B men inget om den här väskan. Det är låsen till att hålla väskan stängd som har sett sina bästa dagar.

Bild
Moto Guzzi V1000 Convert -75
Honda GL1200 -87
Citroen C5, 3,0 V6 automat Exclusive
Citroen C5, 2,0 Break
Fiat Barchetta
Fram King Clipper
Crescent Compact
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX

Re: Väsklås mm

Inlägg av geguzzi »

hej
ja ser att det är Hepco & Becker på låset titta om du hittar något serienr eller liknade och mail Hepco & Becker så kanske de har något på lager, fästet till väskan mot ramen är som de sett ut hela tiden.
geguzzi
Guzzi skrev:Eftersom jag misstänker att det är min gamla hoj det gäller så tänkte jag försöka ge lite hjälp på vägen. Det är den här typen av väska det gäller. Visst var det väl Hepco & Becker som tillverkade dem? Eller har jag fått det om bakfoten? När jag söker på nätet så hittar jag massor med reservdelar till H&B men inget om den här väskan. Det är låsen till att hålla väskan stängd som har sett sina bästa dagar.

Bild
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar