Knepigt
Moderator: Moderatorer
-
bluebike
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 154
- Blev medlem: 31 okt 2013, 18:15
- Mina motorcyklar: sp3, california 1100
Re: Knepigt
jaja,men frågan kvarstår
-
hassew
- Distriktsombud 6 (Östergötland)
- Inlägg: 618
- Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
- Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981
Stelvio NTX 2015
Re: Knepigt
Endast utseendet???
- ekoxen
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 555
- Blev medlem: 19 nov 2008, 08:36
- Mina motorcyklar: .
1000 Le Mans IV -85
V10 Centauro -97
1200 Sport - 10
Tidigare: Honda CB 125, Yamaha XJ650, Suzuki GS 1000G, GSX 1100EF & ES - Ort: Hammar, Kungälv
Re: Knepigt
Extremt höglyftande kammar?
1000 Le Mans. På ytan rå - innerst inne brutal.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.