Sida 1 av 1

Intercom

Postat: 25 apr 2016, 17:35
av hassew
Finns det någon som har erfarenhet av intercomsystem.
Funktion? Fabrikat? Funktion?

Re: Intercom

Postat: 25 apr 2016, 17:36
av hassew
Det blev lite tjatigt, det där.
Funktion, fabrikat, pris. Skulle det vara. :oops:

Re: Intercom

Postat: 25 apr 2016, 20:33
av geguzzi
Nöjd med mitt Nolan tror det är B3 kan koppla upp 5st hojar har aldrig gjort det? RSD radio, MP3, Mobil, GPS, har fru i hjälmen
kopplar upp Mobilen till Gps så man svarar där igenom bättre tycker jag, även att man kan använda mp3 genom GPS,är man köär
hade Nolan B1 innan var enklare lite krångligar men bättre batteritid.nu räcker en dag nu om man inte lyssnar på radio,gps, mobil, frun, hela dagen.
går även att ladda när man kör.(bara hoppas inte batteri börjar brinna i huvudet.)

geguzzi
hassew skrev:Det blev lite tjatigt, det där.
Funktion, fabrikat, pris. Skulle det vara. :oops:

Re: Intercom

Postat: 25 apr 2016, 21:54
av Guzziologen
Hej!
Jag kan rekommendera SENA SMH10, köpte min på Handelsboden men finns på många ställen. Bra batteri tider och funktion och framförallt tål de regnväder vilka inte alla gör. Skickar med en länk där det står en del. Men finns mycket om du googlar, många som säljer och priset varierar.

http://www.sena.com/product/smh10/

Lycka till.
Mvh Perra

Re: Intercom

Postat: 25 apr 2016, 22:10
av hassew
Tack för tipsen! :)