2:1 system
Postat: 10 sep 2016, 18:52
Funderar lite på GPR 2:1 system till min Rosso Corsa, då mina MiWW vart lite skadade efter krocken.
Nackdelar o fördelar???, effekt? , m.m
Sir Jari
Nackdelar o fördelar???, effekt? , m.m
Sir Jari