Installation GPS på en MGX-21 1400

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

mantic
Guzzifantast
Inlägg: 55
Blev medlem: 26 feb 2017, 17:54
Mina motorcyklar: Kör en MGX-21 Flying Fortress. Svag för V9 Bobber. Pepp på V85.

Installation GPS på en MGX-21 1400

Inlägg av mantic »

Ska kitta upp hojen inför vårens långresa. I år ska jag ha en GPS. Har en Garmin som kommer med en hållare. Men jag behöver instruktioner som kan hjälpa mig koppla den till en switchad kraftkälla på hojen. Varit inne och snokat lite under sadeln, men inte blivit jättemycket klockare. När jag googlat har jag hittat äldre artiklar riktade mot tidigare hojar, med snarlikt ärende som får det att verka tämligen bökigt att installera. Så om någon har länkar till instruktion eller tips och anvisningar mottages det tacksamt?

Med vänlig hälsning,
Mantic
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1245
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Installation GPS på en MGX-21 1400

Inlägg av geguzzi »

Hej nya Guzzi brukar ha en TomTom kontakt någostans hittade den på min Stelvio under alla kåpor.
gå till Guzzi tech där är bra forum från USA och manualer att ladda ner, skapa konto sen logga in, och mycket roliga saker att köpa hem
https://www.guzzitech.com/

geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Skriv svar