Q8 SBK Racing SAE 10W-50
Postat: 01 maj 2020, 11:57
Någon som har erfarenhet av denna olja ?
Välkommen till Guzziklubbens forum på ny adress
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/viewtopic.php?f=27&t=6079