Hej Guzzipolare, stort tack för empatin, känns redan bättre
Vilken kanonsida du rekommenderade, WOW, fick ju lust att bygga en ny av alla reservdelar det går att få tag i
Ska börja avsökningen med en gång..
Just nu har två gardinfästen

rätats ut och fungerar nu som förstärkare och förlängare av den sabbade pedalen...bakhjulet låter som förr när man står på bromsen med alla mina 101kg..iiiiiiiiiiiiiiiiihhhh
Mycket skrik för lite ull sa han som klippte en gris
