Le Mans I, II eller V7 köpes

Letar du efter något?

Moderator: Moderatorer

Mazarin
Nykomling
Inlägg: 1
Blev medlem: 14 mar 2007, 23:35

Le Mans I, II eller V7 köpes

Inlägg av Mazarin »

Org eller ombyggd och trimmad.

Bor i Sundsvall men hela landet av intresse.

mvh
PerArne

pa.johansson@bahnhof.se