Sida 1 av 1
Efterlysning!!!!!
Postat: 07 okt 2008, 21:19
av johan
Jag behöver ett hjul eller baknav som har trumma OCH ryckutjämning,jag tror att 850 T runt -70 -74 har det jag söker,kanske andra modeller ochså.
UT och letar i era ladugårda och på vindar , om någon har det så blir jag glad
MVH
Johan
0707 152609
Re: Efterlysning!!!!!
Postat: 13 okt 2008, 18:50
av johan
Va fan

måste man kalla in Hasse Aro för att hitta en trumma
johan skrev:Jag behöver ett hjul eller baknav som har trumma OCH ryckutjämning,jag tror att 850 T runt -70 -74 har det jag söker,kanske andra modeller ochså.
UT och letar i era ladugårda och på vindar , om någon har det så blir jag glad
MVH
Johan
0707 152609
Re: Efterlysning!!!!!
Postat: 14 okt 2008, 07:40
av tokker
jadu det helt jävla omöjligt att hitta grejor till guzzi. jag själv söker flera olika delar till min aldrig någon som svarar. testa ebay tyskland
Re: Efterlysning!!!!!
Postat: 14 okt 2008, 08:34
av Nicke
Det beror ju på kloningen....
Efter några år med en Guzzi har man ju i regel plötsligt två!
En som man kör och har plockat på nya fina glänsande delar på och en som ligger på hyllan i form av ursprungsdelarna som man naaaturligtvis inte vill skiljas från

Re: Efterlysning!!!!!
Postat: 16 okt 2008, 19:33
av tokker
det är det jag inte fattar när jag har byggt klart ett projekt säljer jag allt som blivit över liksom ingen mening att ha det liggande o skräpa när någon annan kan ha nytta av det. till ex om du monterar ekerhjul på hojen va ska du ha dom gamla fälgar till är det något psykisk tillstånd "måste spara måste spara" hade jag tänkt så hade jag behövt en hangar storlek jumbojet till allt skräp
