Konfektion

Letar du efter något?

Moderator: Moderatorer

XXX
Guzziåkare
Inlägg: 29
Blev medlem: 07 dec 2008, 03:59
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Eldorado röd 2015

Konfektion

Inlägg av XXX »

Finns det någon Moto- Guzzi återförsäljare som säljer Moto-Guzzi konfektion. Det finns ju snygga tröjor o jackor m.m. Det verkar totalt döfött, ingen annonsering, inget intresse. Varför? ALLA M-G förare är väl inte supersnåla.
Användarvisningsbild
Guzzi-Leif
GuzziFanatisk
Inlägg: 581
Blev medlem: 01 aug 2009, 14:52
Mina motorcyklar: Guzzi genom åren: Stornello 125 (1974-76), 850 T3 Calif (1979-80), Calif II (1983-85), 1000 SP II (1985-86 o. 1987-2004!), 1200 Stelvio (2009-13), 1200 Stelvio NTX 2013-?
Ort: Karlstad

Re: Konfektion

Inlägg av Guzzi-Leif »

XXX skrev:Finns det någon Moto- Guzzi återförsäljare som säljer Moto-Guzzi konfektion. Det finns ju snygga tröjor o jackor m.m. Det verkar totalt döfött, ingen annonsering, inget intresse. Varför? ALLA M-G förare är väl inte supersnåla.
Jag köpte en fin tröja från Teo Lamers i Holland och frakten var inte så blodig.
http://www.tlm.nl/magazijn/webshop/resu ... ml?start=1
a25919-1-7.jpg
a25919-1-7.jpg (14.69 KiB) Visad 2923 gånger
Senast redigerad av 1 Guzzi-Leif, redigerad totalt 8 gånger.
M339 Leif Gustavsson, leg. tråkmåns i Karlstad
Freddan
GuzziFanatisk
Inlägg: 132
Blev medlem: 25 jan 2009, 22:42
Mina motorcyklar: griso 1100
Ort: Göteborg

Re: Konfektion

Inlägg av Freddan »

Tjena!!!
Jag beställde igenom Biscaya förra året en jacka. Tyvärr har de ju inget hemma så jag fick göra ett stunt och chansa helt enkelt att det inte bara var pyttesmå italienska storlekar... Bulls eye!! Passa som picken i greta!! :D Fantastiskt snygg, bättreän på bild!! :shock:
Ringde dem i förra vecka och beställde ett par byxor åxå, så det är bara att hoppas att det passar även denna gång...
Har du vägarna förbi GBG får du gärna prova så du får en referens.

Ha de!!!
Freddan
Alkohol har, trots många försök, aldrig botat någon förkylning-men det har aldrig någon läkare heller...
Användarvisningsbild
poon
GuzziFanatisk
Inlägg: 143
Blev medlem: 09 aug 2009, 01:14
Mina motorcyklar: **** BREVA 750 2004
GRISO 850 2006
Ort: Vårberg STHLM

Re: Konfektion

Inlägg av poon »

XXX skrev:Finns det någon Moto- Guzzi återförsäljare som säljer Moto-Guzzi konfektion. Det finns ju snygga tröjor o jackor m.m. Det verkar totalt döfött, ingen annonsering, inget intresse. Varför? ALLA M-G förare är väl inte supersnåla.
GuzziCenter i Järfälla hade Guzzi-kläder sist som jag var där.
Finns även lite på Tradera, http://www.tradera.com/search/result.as ... 1&x=28&y=6

/Peter
SportGuzzi
GuzziFanatisk
Inlägg: 139
Blev medlem: 21 maj 2009, 09:51
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport 2000
Ort: Göteborg

Re: Konfektion

Inlägg av SportGuzzi »

XXX skrev:Finns det någon Moto- Guzzi återförsäljare som säljer Moto-Guzzi konfektion. Det finns ju snygga tröjor o jackor m.m. Det verkar totalt döfött, ingen annonsering, inget intresse. Varför? ALLA M-G förare är väl inte supersnåla.

Gå in på Tradera och sök på Guzzi så får du massor av träffar. Själv köpte jag en (ganska ful faktiskt) klocka med guzzilogga för 25 kronor!

kanske borde jag fatta för det priset??......dock har den hållt tiden i en dryg månad nu.. :)
Freddan
GuzziFanatisk
Inlägg: 132
Blev medlem: 25 jan 2009, 22:42
Mina motorcyklar: griso 1100
Ort: Göteborg

Re: Konfektion

Inlägg av Freddan »

http://www.motoguzzi.it/it_IT/lifestyle ... x#Completi
klicka på fliken Completi, sen är det byxorna PantaloniCompleto sport... låt orden bara rulla runt i munnen.... mmm...

Idag kom byxorna!!! eller idag och idag, kom nog i december men jag hade beställt dem till våren och vad jag kan se så är kung Bore fortfarande på besök...

Hursomhelst, så är dom riktigt snygga och satt väldigt bra så nu är jag jäkligt nöjd :mrgreen:
Ännu nöjdare kunde jag bli OM DET KUNDE SLUTADE SNÖA NÅN :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: GÅNG!!!

Som plåster på snösåren blev det ett par stövlar åxå... :roll: , kunde inte låta bli, det var ju så läckert tillsammans...
Ha de!!
Freddan
Alkohol har, trots många försök, aldrig botat någon förkylning-men det har aldrig någon läkare heller...
Skriv svar