V7 sport
Postat: 06 jan 2011, 13:54
Tidig V7 sport köpes. Bra betalt för rätt, högerväxlade exemplar.
Nog borde det finnas någon i Sverige som vill sälja?
Nog borde det finnas någon i Sverige som vill sälja?
Välkommen till Guzziklubbens forum på ny adress
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/