Sida 1 av 1
Min första Guzzi
Postat: 02 mar 2011, 07:50
av Beelva49
Letar efter en cykel i prisklass 20000 och strax däröver att njuta av sommaren på.
//Sven-Erik
Re: Min första Guzzi
Postat: 02 mar 2011, 21:47
av ekoxen
Kjelle, det var denna spekulant jag mailade om.
Micke
Re: Min första Guzzi
Postat: 03 mar 2011, 01:54
av lundin b
Trevligt med fler "blandmissbrukare", Citroën och Guzzi,,,
Välkommen Sven-Erik !!!!
Vi känner varandra sen innan och han har har varit och torrkört min Guzzi,,, som jag f.ö funderat på att sälja och byta upp mig till nåt större...

Re: Min första Guzzi
Postat: 05 mar 2011, 21:11
av Beelva49
Jag köpte en 750 Nevada 98 idag - här ska åkas!
Bjarne - lycka till med försäljningen av din V65, jag kan intyga att den är jättefin!
Hälsningar Sven-Erik
Tel:0435-52340, 0705-658492
//Sven-Erik
Re: Min första Guzzi
Postat: 06 mar 2011, 00:10
av Nicke
Grattis!
Då längtar du säkert efter inbjudande vårvägar...
Kör lungt!
Re: Min första Guzzi
Postat: 06 mar 2011, 00:14
av Guzzikjelle
Hej då är du välkommen i klubben bara sända in dina uppgifter o medlemsavgiften bankgiro 368-7977(250:-)

Re: Min första Guzzi
Postat: 06 mar 2011, 05:21
av lundin b
Beelva49 skrev:Jag köpte en 750 Nevada 98 idag - här ska åkas!
Bjarne - lycka till med försäljningen av din V65, jag kan intyga att den är jättefin!
Hälsningar Sven-Erik
Tel:0435-52340, 0705-658492
//Sven-Erik
Gratulerar !!!!
Tja, jag hade väl inte tänkt och sälja egentligen, orkar inte annonsera, hade jag sluppit det så.. är dock lite sugen på nåt sportigt,,,

alt caferacer..
