Sida 1 av 1

Min första Guzzi

Postat: 02 mar 2011, 07:50
av Beelva49
Letar efter en cykel i prisklass 20000 och strax däröver att njuta av sommaren på.
//Sven-Erik

Re: Min första Guzzi

Postat: 02 mar 2011, 21:47
av ekoxen
Kjelle, det var denna spekulant jag mailade om.

Micke

Re: Min första Guzzi

Postat: 03 mar 2011, 01:54
av lundin b
Trevligt med fler "blandmissbrukare", Citroën och Guzzi,,, 8) 8)

Välkommen Sven-Erik !!!!

Vi känner varandra sen innan och han har har varit och torrkört min Guzzi,,, som jag f.ö funderat på att sälja och byta upp mig till nåt större... :idea: 8)

Re: Min första Guzzi

Postat: 05 mar 2011, 21:11
av Beelva49
Jag köpte en 750 Nevada 98 idag - här ska åkas!

Bjarne - lycka till med försäljningen av din V65, jag kan intyga att den är jättefin!

Hälsningar Sven-Erik
Tel:0435-52340, 0705-658492

//Sven-Erik

Re: Min första Guzzi

Postat: 06 mar 2011, 00:10
av Nicke
Grattis!

Då längtar du säkert efter inbjudande vårvägar...

Kör lungt!

Re: Min första Guzzi

Postat: 06 mar 2011, 00:14
av Guzzikjelle
Hej då är du välkommen i klubben bara sända in dina uppgifter o medlemsavgiften bankgiro 368-7977(250:-) :lol:

Re: Min första Guzzi

Postat: 06 mar 2011, 05:21
av lundin b
Beelva49 skrev:Jag köpte en 750 Nevada 98 idag - här ska åkas!

Bjarne - lycka till med försäljningen av din V65, jag kan intyga att den är jättefin!

Hälsningar Sven-Erik
Tel:0435-52340, 0705-658492

//Sven-Erik
Gratulerar !!!! :D

Tja, jag hade väl inte tänkt och sälja egentligen, orkar inte annonsera, hade jag sluppit det så.. är dock lite sugen på nåt sportigt,,, :twisted: :twisted: alt caferacer.. 8) 8)