Sida 1 av 1

Quota alternativt California köpes

Postat: 22 mar 2011, 18:38
av 124lindberg
Överväger att återgå till Guzzi igen efter att ha harvat fram på diverse andra märken.

En Quota skulle vara kul att mata äventyrsdrömmarna med.

Jag kan tänka mig en California T3, II eller III också.
En California EV80, om nu någon råkar ha en sådan 4-sale, går alldeles utmärkt den med.

Jag vet att både http://www.mobile.de och http://www.subito.it finns, men jag handlar helst i Sverige alternativt Norge/Danmark.

Jag finns i Göteborgsområdet.

//Kjell

Re: Quota alternativt California köpes

Postat: 22 mar 2011, 19:14
av GuzziKungen
Välkommen tillbaka :D
Här har du en http://www.guzziclubforum.nu/Forum/view ... f=4&t=2921
Jag har en blandning av märken men det är bara mina Guzzin som har själ :mrgreen:

Re: Quota alternativt California köpes

Postat: 22 mar 2011, 19:30
av 124lindberg
:shock: Oj, det var snabbt svarat, Tack!

Jag får ta och ringa ägaren en signal i veckan.
Hoppas det dyker upp fler tips.

//Kjell

Re: Quota alternativt California köpes

Postat: 26 mar 2011, 19:59
av Leffe Rauk, Visby
Hejsan! Äger en California 1100 cc EV, årsm. 2001, rullat c:a 4000 mil, en ägare före mig som servat allt hos Guzzicenter.
Färg: typ plommon (jubileumsfärgen) Läderväskor samt toppbox och vindskydd. Jag är lite kort i rocken, så jag tänkte prova en "Norge" om sån finns (förberedelse för Gällivareträffen) Priset lär ligga på 60 t nånstans. Finns i Visby, men jag är flexibel i förflyttningar.. Välkommen hit i sensommarträffen förresten!
Leif Ringquist, t. 0702 483073, leffe.rauk@telia.com :D