Quota alternativt California köpes
Postat: 22 mar 2011, 18:38
Överväger att återgå till Guzzi igen efter att ha harvat fram på diverse andra märken.
En Quota skulle vara kul att mata äventyrsdrömmarna med.
Jag kan tänka mig en California T3, II eller III också.
En California EV80, om nu någon råkar ha en sådan 4-sale, går alldeles utmärkt den med.
Jag vet att både http://www.mobile.de och http://www.subito.it finns, men jag handlar helst i Sverige alternativt Norge/Danmark.
Jag finns i Göteborgsområdet.
//Kjell
En Quota skulle vara kul att mata äventyrsdrömmarna med.
Jag kan tänka mig en California T3, II eller III också.
En California EV80, om nu någon råkar ha en sådan 4-sale, går alldeles utmärkt den med.
Jag vet att både http://www.mobile.de och http://www.subito.it finns, men jag handlar helst i Sverige alternativt Norge/Danmark.
Jag finns i Göteborgsområdet.
//Kjell