Tändspole
Postat: 10 nov 2011, 14:07
Frugans Florida 650cc -92 är i behov av en bättre /ny tändspole.
Ersättning efter skick
maila gärna eller ring om någon har en liggandes ,även tipps på var ny hittas mottages tacksamt
mail: elektrostyr"snabelbulle"telia.com snabelbulle = @ (vill inte ha kontakt med spamrobotar)
tel 0707771211
Ersättning efter skick
maila gärna eller ring om någon har en liggandes ,även tipps på var ny hittas mottages tacksamt
mail: elektrostyr"snabelbulle"telia.com snabelbulle = @ (vill inte ha kontakt med spamrobotar)
tel 0707771211