Sida 1 av 1
125 Køpes
Postat: 24 mar 2012, 09:54
av ArneB
125 i godkant/hyfsat skick kôpes.
Ungefâr 10-15' SEK
Finnes det nogon 80talls 125 Guzzi kvar ?
Re: 125 Køpes
Postat: 24 mar 2012, 13:37
av Nicke
Nja, fanns det någon Guzzi 125:a under åttiotalet?
Här finns iaf. en rejäl 71
http://www.blocket.se/sodermanland/Moto ... ca=1_4&w=3
Re: 125 Køpes
Postat: 26 mar 2012, 11:03
av ArneB
Re: 125 Køpes
Postat: 26 mar 2012, 17:29
av Nicke
Ja just ja, Benelli - Hondaprylarna.
Jag tror inte att några av de där såldes i Sverige. Jag har då inte sett det i några av de förteckningar jag tittat på.
I vårt modellregister som finns på hemsidan finns det inga sådana som är registrerade i fordonsregistret. (Siffrorna från slutet av 2007)
Kolla här:
http://modellregister.guzziclub.nu/html ... -1999.html