"Benkåpor" till Califonia
Postat: 10 mar 2013, 15:01
Jag är intresserad av regn/vindskydd för benen till min Califonia. Jag har stora rutan och med de små kåporna framför fotplattorna skulle lyckan möjligen vara total.
Välkommen till Guzziklubbens forum på ny adress
http://www.guzziclubforum.nu/Forum/