Bränsletank
Postat: 15 aug 2013, 11:22
Hej,
Jag är på jakt efter en bränsletank till en vad jag tror äldre Le Mans I-II. Den är inte tänkt att sitta på en Guzzi utan ett café-racer bygge jag håller på med. Är ute efter en typ av tank som "växer ut" ovanför ventilkåporna. Om någon har en liggandes får den gärna höra av sig till mig, PM eller telefon nedan.
Med Vänliga Hälsningar
Björn 070-5599880
Jag är på jakt efter en bränsletank till en vad jag tror äldre Le Mans I-II. Den är inte tänkt att sitta på en Guzzi utan ett café-racer bygge jag håller på med. Är ute efter en typ av tank som "växer ut" ovanför ventilkåporna. Om någon har en liggandes får den gärna höra av sig till mig, PM eller telefon nedan.
Med Vänliga Hälsningar
Björn 070-5599880