Sida 1 av 1
Köpes V10 Centauro
Postat: 18 okt 2007, 14:02
av errorflynn
Jag vet att det inte finns så många att välja på men..
070-3118932

Postat: 18 okt 2007, 16:33
av Tobbe
Men hallå, Error!
Jag har ju haft min till försäljning här större delen av året, tog bort annonsen först häromdagen
Pip om du är intresserad

Var det den gula ?
Postat: 18 okt 2007, 16:45
av errorflynn
Det är ingen panik. Ska kolla vad som finns. Jag är bara kär i en bild ännu
Men visst är jag intresserad.