Sida 1 av 1

Köpes V10 Centauro

Postat: 18 okt 2007, 14:02
av errorflynn
Jag vet att det inte finns så många att välja på men..
070-3118932
;)

Postat: 18 okt 2007, 16:33
av Tobbe
Men hallå, Error!
Jag har ju haft min till försäljning här större delen av året, tog bort annonsen först häromdagen :?

Pip om du är intresserad :!:

Var det den gula ?

Postat: 18 okt 2007, 16:45
av errorflynn
Det är ingen panik. Ska kolla vad som finns. Jag är bara kär i en bild ännu ;)

Men visst är jag intresserad.