Sida 1 av 1

Le Mans I, II eller V7 köpes

Postat: 14 mar 2007, 23:37
av Mazarin
Org eller ombyggd och trimmad.

Bor i Sundsvall men hela landet av intresse.

mvh
PerArne

pa.johansson@bahnhof.se