Staintune avgassystem för 1100 sport ie
Moderator: Moderatorer
Staintune avgassystem för 1100 sport ie
Tjänare,ett långskott ,jag vet,men det skadar inte att fråga.
Är det någon som vet om det finns ett staintune avgassystem till salu
,är jag väldigt intresserad.
Jag har stucchi balansrör och runda mistral i kolfiberfinish till salu eller byte.
Jag har även frågat på dom internationella forumen.
Hälsningar
Anders
Är det någon som vet om det finns ett staintune avgassystem till salu
,är jag väldigt intresserad.
Jag har stucchi balansrör och runda mistral i kolfiberfinish till salu eller byte.
Jag har även frågat på dom internationella forumen.
Hälsningar
Anders
- Stefanv11sport
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 273
- Blev medlem: 12 mar 2007, 12:38
- Mina motorcyklar: Började med en Honda DOHC 450-69 sen Yamaha XLV 750- 82 därrefter en Kawasaki GPZ 750- 83 och MG Le Mans 1000-89, MG Le Mans 85 och fn MG V11 Sport-00
- Ort: Taby
Jag bänkade med Mistral runda och h-rör samt öppnare luftburk gav mycket bra resultat och har ett fint ljud. Har bänkat med Ghezzi Brian burk men låter konstig(fiskebåt) och passar bäst över 6000 varv, dåligt vrid/effekt därunder.
Nu kör jag med Gallazzetti, direktimport via Guzzicenter, det funkar bra tillsammans med andra modifieringar.
Stefan
Nu kör jag med Gallazzetti, direktimport via Guzzicenter, det funkar bra tillsammans med andra modifieringar.
Stefan
SMC-medlem V11 Sport-00
- Stefanv11sport
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 273
- Blev medlem: 12 mar 2007, 12:38
- Mina motorcyklar: Började med en Honda DOHC 450-69 sen Yamaha XLV 750- 82 därrefter en Kawasaki GPZ 750- 83 och MG Le Mans 1000-89, MG Le Mans 85 och fn MG V11 Sport-00
- Ort: Taby
Vi kan träffas där och diskutera ,jag har inte monterat av det ännu.Jag får göra det.Jag är extremt upptagen på jobbet nu bara.day-rs skrev:Säger detsamma Gallazzetti intressant kan det passa daytona??Anders släpper du stucchis??Är på mässan söndag//Daniel...
Söndag eftermiddag går bra för min del.
-Anders