GRATTIS Anja!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64

GRATTIS Anja!

Inlägg av Tobbe »

Hoppas du får en givande dag och kanske hinner med nån mil på cykeln!
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
Tina
GuzziFanatisk

Re: GRATTIS Anja!

Inlägg av Tina »

Instämmer i Grattande!!!
Stort Grattis!!!!
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada

Inlägg av GuzziKungen »

Även majestätiska gratulationer :mrgreen:
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Kontakt:

Inlägg av Nicke »

Ingen present, men väl ett grattis från er president...

Stort Grattis Anja!
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX

Inlägg av geguzzi »

grattis någon dag för sent
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
Användarvisningsbild
Anja
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: v35 Imola från 1983
v50 III från 1981
Kontakt:

Inlägg av Anja »

Någon dag för sent? Ni har ju ingen aning :lol: Utan sambon hade jag inte ens sett alla era gratulationer :oops: Och jag skäms verkligen för det. Ett jättestort tack till er alla!! :D

Men vad sysslade jag med?

Födelsedagen var (tyvärr) utan hojen, för att jag måste jobba... Men annars var dagen jättetrevlig. Bland annat med god kaka och mycket solsken.

Jag har inte kollat på forumet på ett långt tag, som ni sett själva. Hemma jobbar vi fortfarande med att konvertera resten av flyttkartonghelvetet till en trevlig lägenhet, framförallt när det gäller vardagsrummet. Det innebär att jag t. ex. syr gardiner och kuddfodral, och Mikko beställde idag våra bokhyllor - Billy från IKEA, what else? Men "posh" versionen med vitrindörrar. :wink: Helt enkelt för att vi är för lata för att regelbundet ta bort dammet från böckerna.

Dessutom åker vi ofta till Bergslagen för att ta hand om sommarhuset. Mikko är alltså nu gräsklippningsexpert och jag för min del är expert på marmeladkokning. Bergslagen bli det också i helgen, och därför kan vi tyvärr inte vara med på Guzzi-höstträffen. Yes, vi skäms eftersom vi inte heller har hunnit att vara med på en enda Guzziträff i år... Men i helgen är det också Ducatiklubbens årsmöte i Bergslagen - och delvis händer också något på Gelleråsen. Där är det på söndag Classic Racing. Och kanske finns också Tokker där för att tävla ;) Så bli det kanske lite Guzzi för oss ändå och Tokker får lite folk från klubben som håller tummarna och hejar på honom.

Förhoppningsvis förstår vädergudarna nu varför Guzzi- och Ducatiklubben behöver bra väder till helgen - åtminstone inget regn...

@Tobbe, Nicke, Kjelle & Sir Jari - vilken himla bra resa ni hade, jag var och är lite avundsjuk, men samtidigt är ni en inspiration för nästa sommar. Det kommer inte att bli någon flytt för oss utan motorcykel istället!! Och Guzziklubben fyller år ...

@Tina - jag vill verkligen gärna skriva en artikel till Giornale 3 om vår sommar eftersom den blev en blandning av alla möjliga grejer. Vi får se om jag hinner till deadline 1:e september :wink:

Och ha nu världens bästa höstträff!!

Vi hörs snart igen, hoppas jag.
For others there is therapy, for us there are Guzzis.
Skriv svar