Grattis Anja
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Kontakt:
Grattis Anja
Stort grattis på födelsedagen!
Hoppas Mikko bjussar på värsta fikabrickan på sängkanten.
Hoppas Mikko bjussar på värsta fikabrickan på sängkanten.
Ciao / Ne
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Re: Grattis Anja
Även jag önskar dig ett rungande GRATTIS 
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
- Jari
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79 - Ort: Bygdeå
Stort GRATTIS
Hoppas att du går omkring i din nya Guzzi tröja och bara myser och blir uppassad
Hoppas att du går omkring i din nya Guzzi tröja och bara myser och blir uppassad
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
STORT GRATTIS!
Hoppas att M överöser dig med fina Guzzi-presenter
Hoppas att M överöser dig med fina Guzzi-presenter
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
- suzzi
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi California EV -99, Victoria Swing -56. Typhoon 200cc -53.
- Kontakt:
Och massor av Grattis från den stora världsmetropolen Bro där årets jubileumsträff skall hållas 
livet är härligt på två hjul

-
hassew
- Distriktsombud 6 (Östergötland)
- Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981
Stelvio NTX 2015
Grattis Anja från Hela östgötadistriktet!!!!!!!!!
- franssos
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13 - Ort: varberg
Grattis !!!
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
- Anja
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: v35 Imola från 1983
v50 III från 1981 - Ort: Norrköping
- Kontakt:
Tack snälla till er alla
)))))
Idag fick jag BÄSTA frukost bricka i hela världen av bästa sambon i hela världen. Fast utan Guzzi-grejer, men med nya utrustning till löprundar (GPS klocka) - ska väl motivera mig att följa med oftare istället för att köra bara Friskis jympa
)
Sedan funderade jag faktisk om att ta på mig Guzzi-tröjan idag, men det var för varmt helt enkelt. Jag ska dock visa upp den nästa vecka! Du har jag redan fått en "sneak preview", Jari! Och tjejen i museums-butiken i Mandello nästan fick en hjärtattack när jag provade på den vid 30+ grad Celsius. Fast, man måste ju vara säkert på att den passa, eller hur?
Annars fick jag njuta av chokladkaka, god kaffe, mycket lite jobb (kunde har gjort mer, fast vem vill göra det på födelsedagen OCH fredagen....)
Mikko måste tyvärr jobba ikväll, så jag får underhållning av att svara på alla era fina och vackra hälsningar, här, och andra till på Facebook, på Twitter, email, telefon.... Inte långtråkigt alls den här kvällen
Och jag njuta av god italiensk vin ikväll, hade jag sagt det? "Capello di Pretre" - mycket rekommenderad.
Ha en jättefin helg allihopa, och vi ses förhoppningsvis nästa helg
))) Ser så mycket fram emot det!!
Anja
P.S.: Ville också säga att ni kan redan läsa några av våra resäventyrer på http://elisatravels.com
Idag fick jag BÄSTA frukost bricka i hela världen av bästa sambon i hela världen. Fast utan Guzzi-grejer, men med nya utrustning till löprundar (GPS klocka) - ska väl motivera mig att följa med oftare istället för att köra bara Friskis jympa
Sedan funderade jag faktisk om att ta på mig Guzzi-tröjan idag, men det var för varmt helt enkelt. Jag ska dock visa upp den nästa vecka! Du har jag redan fått en "sneak preview", Jari! Och tjejen i museums-butiken i Mandello nästan fick en hjärtattack när jag provade på den vid 30+ grad Celsius. Fast, man måste ju vara säkert på att den passa, eller hur?
Annars fick jag njuta av chokladkaka, god kaffe, mycket lite jobb (kunde har gjort mer, fast vem vill göra det på födelsedagen OCH fredagen....)
Mikko måste tyvärr jobba ikväll, så jag får underhållning av att svara på alla era fina och vackra hälsningar, här, och andra till på Facebook, på Twitter, email, telefon.... Inte långtråkigt alls den här kvällen
Ha en jättefin helg allihopa, och vi ses förhoppningsvis nästa helg
Anja
P.S.: Ville också säga att ni kan redan läsa några av våra resäventyrer på http://elisatravels.com
For others there is therapy, for us there are Guzzis.
- Guzzi-Leif
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: Guzzi genom åren: Stornello 125 (1974-76), 850 T3 Calif (1979-80), Calif II (1983-85), 1000 SP II (1985-86 o. 1987-2004!), 1200 Stelvio (2009-13), 1200 Stelvio NTX 2013-?
Även Värmland stämmer in i hyllningskören; GRATTIS!
M339 Leif Gustavsson, leg. tråkmåns i Karlstad