Prag-Stockholm

Moderator: Moderatorer

Italyfreak
Guzziåkare
Inlägg: 29
Blev medlem: 17 jun 2007, 23:15

Prag-Stockholm

Inlägg av Italyfreak »

Hej på er

Tänkte meddela er så ni inte funderar vem som är ute och blåser på , kommer att köra min 1100i sport till Finland från Prag helgen 3-5.9 alltså nästa helg , hoppas det inte regnar, man blir ju lite
små deppig att köra i regn 140mil i såfall . Men som sagt 2-på hojen full packning , siktar på Viking line hamnen till 19:00 tiden på lördag (om jag nu står och liftar så kör inte förbi :shock:).
Tar färjan Sassnitz-Trelleborg och är tidigt på morgonen i Sverige på lö, vet ej om jag tar E22 el E4 ännu jag har ju gått om tid...

J-E
Aprilia RSV Mille+M-G 1100i sport
Italyfreak
Guzziåkare
Inlägg: 29
Blev medlem: 17 jun 2007, 23:15

Re: Prag-Stockholm

Inlägg av Italyfreak »

Hej

Guzzin i Finland efter 5ar i Tjeckien- Prag , kallt som f## cirka 6 grader pa natten , tog frukost i Almhult , sedan Stockholm.
By the way , jag flyttar till Sveariket i slutet av oktober , blir att synas i Guzzi sadeln nasta sommar i sodra SE, och gud vet var.
Sorry bara a o inga prickar el dyl pa denna PC.. :(

Hals
J-E
Aprilia RSV Mille+M-G 1100i sport
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: Prag-Stockholm

Inlägg av Nicke »

Härligt! Det behövs fler skönheter i det svenska landskapet. Välkommen hem!
Ciao / Ne
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: Prag-Stockholm

Inlägg av GuzziKungen »

Nicke skrev:Härligt! Det behövs fler skönheter i det svenska landskapet. Välkommen hem!
Med tanke på att Guzzi verkligen är en dussinhoj , till skillnad från andra märken som finns i tusental :idea:
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Skriv svar