Garagejam i Ö.L 16/4

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: Garagejam i Ö.L 26/2

Inlägg av franssos »

lundin b skrev:
franssos skrev:Vi är två Guzzi från Varberg som tänker komma ner och hälsa på lördag,vi har sovsäckar med oss tror du att det finns plats så vi kan sova över?
Trevligt !! :D

Kan inte garantera en lyxig dubbelsäng, men plats i en säng/soffa finns det förmodligen, i värsta fall på golvet, men plats finns det !!
Då ses vi på lördag,skall blir trevligt att träffa lite folk som begriper sig på fransoserna,åtminstone på Citroen
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Användarvisningsbild
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288
Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby

Re: Garagejam i Ö.L 26/2

Inlägg av lundin b »

franssos skrev:
lundin b skrev:
franssos skrev:Vi är två Guzzi från Varberg som tänker komma ner och hälsa på lördag,vi har sovsäckar med oss tror du att det finns plats så vi kan sova över?
Trevligt !! :D

Kan inte garantera en lyxig dubbelsäng, men plats i en säng/soffa finns det förmodligen, i värsta fall på golvet, men plats finns det !!
Då ses vi på lördag,skall blir trevligt att träffa lite folk som begriper sig på fransoserna,åtminstone på Citroen
Det är fullt upp med att begripa sig på Citroënerna :roll: , men tack för besöket, trevligt !! :D

Blev en dubbelsäng också ju !! I duschen förvisso men,,, :lol: :lol:
Mvh. Lundin B
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

Re: Garagejam i Ö.L 16/4

Inlägg av franssos »

Vilka sköna lirare vi fick träffa,ännu en händelse som jag vet nu att jag kunde inte vara utan, det gällde att pallra sig till skåne ,nu det är gjort och jag vill ha mer...
Jätte tack Bjarne för en trevligt stund och sviten var bara så nice .
Mona skall läsa på lite sång texter för nästa gång och öva på en gitarlåt så Kristofer blir nöjd.
Hem resa gick jätte bra ,vi hade till och med lite sol , garnet som vi hade i havet är vitjad,det blev så pass till middag imorgon.
Många tack från Mona och Patrick
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Skriv svar