Vårmarknad och klockfyllarträff 2013-04-27 !! (Ev.garagejam)

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288
Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby

Vårmarknad och klockfyllarträff 2013-04-27 !! (Ev.garagejam)

Inlägg av lundin b »

Har en Citroënträff lördagen den 27/4, om det är någon som är ute och åker med Guzzin är man välkommen in på en kopp kaffe, eller i nåt annat ärende, på kvällen blir det förmodligen garagejam, ej helt klart ännu, dock blir det "samkväm" om inget annat.. :mrgreen:

SCK Skåneland

Vårmarknad och klockfyllarträff !!

Den årliga klockfyllarträffen är i år den 27:e april i Östra Ljungby, kom och fyll dina trötta klockor och sväva som på moln hem sen !!
Pris för att fylla , 100 kr/ för medlemmar, 150 kr/ för ickemedlemmar i SCK.

Vårmarknaden blev populär förra året med, så vi har det i samband med klockfyllarträffen även i år också, dom etablerade säljarna av Citroëndelar bjuds in, samt att alla som vill sälja delar till ALLA Citroënmodeller också kan göra det, och köpa naturligtvis !!

Korv säljes, kaffe och kakor är gratis !!

Mat finns: 100 m finns enklare kinamat, knappt 1 km finns pizzeria med rättigheter, 10 km finns pizzeria med gigantiska pizzor, 7 km Frasses och Rasta, enklare förtäring kommer att säljas på plats också.

På kvällen blir det "samkväm" för dom som vill det, inget speciellt utan mest bara ta nån öl eller så och diskutera LHS, LHM och LDS och svarta,gröna eller grå klockor typ,,,, Övernattningsmöjligheter finns, tag med egna sängkläder !!

Plats: Östra Ljungby i Nv-Skåne, första huset på höger sida, blå-vitt hus+garage med ett litet vindkraftverk, mittemot Shellmacken på vägen mot Åstorp.

Klockfyllning: Kl 10.00-14.00
Vårmarknad: Kl 10.00-17.00
"Samkväm": När klockfylleriet är slut typ...

Kontaktperson vårmarknad och "Samkväm": Bjarne Lundin, Tel: 070-4368862

Kontaktperson Klockfyllning: Anders Hörberg, Tel: 070-8674371

Välkomna !!

Info även här: http://www.facebook.com/events/171450056343781/

http://citroenklubben.se/e107_plugins/c ... .event.366
Mvh. Lundin B
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Vårmarknad och klockfyllarträff 2013-04-27 !! (Ev.garagejam)

Inlägg av Jörgen »

Det där verkar spännande :) !
Min Certina har lagt av, och det kommer bli riktigt intressant att få se vad den kommer att fyllas med, som får mig att sväva hem som på moln!
Jag undrar om priset verkligen kan vara samma för såväl armbandsur som moraklockor??
Användarvisningsbild
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288
Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby

Re: Vårmarknad och klockfyllarträff 2013-04-27 !! (Ev.garagejam)

Inlägg av lundin b »

:lol: Japp vi har olika sorters gaser som kan få dig som att sväva på moln,,, :lol:

Samma pris för alla klockor !! 8) 8) :mrgreen:
Mvh. Lundin B
Skriv svar