Moto guzzi experiance

Skall du ut på äventyr? Behöver du tips på vägen eller har önskemål under resan?
Skriv en tråd här!

Moderator: Moderatorer

Kategoriregler
SVENSKA:
I den här kategorin kan du starta en tråd där du berätta om dina äventyr: Vart du tänker åka, när du tänker göra det och även frågor och önskemål du har inför din resa.
Sedan kan andra forumanvändare fortsätta din tråd med att komma med tips om resväg, sevärdheter, platser att bo och äta på o.s.v. Kanske någon t.o.m. har lust att haka på som ressällskap, erbjuder sovplats eller ett passande fikastopp.

ENGLISH:
In this category it´s possible to start a thread where everybody can share information about the adventures; where and when you are about to leave, questions and wishes that you might have before you start your journey. Later on other members at the forum can continue your thread by giving a tip about travel way, things worth seeing, places to sleep, eat and so on. Perhaps you can find a travel friend or maybe someone offers you a sleeping-place or a cup of coffee.
Malmen68
UppKomling
Inlägg: 10
Blev medlem: 16 feb 2018, 11:51
Mina motorcyklar: Audace 1400 - 15
Ort: Stockholm

Moto guzzi experiance

Inlägg av Malmen68 »

Hej. Jag har bokat en resa med The clan till moto guzzi experiance 5-8 september. Köra hoj i 4 dar runt Como och upp i bergen på moto guzzis olika modeller. Tror det blir trevligt.
Användarvisningsbild
geguzzi
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 1244
Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada och nu Stelvio NTX
Ort: Billesholm

Re: Moto guzzi experiance

Inlägg av geguzzi »

avundsjuk på dig :lol: då kan du ta 2019 GMG Internazionale Mandello del Lario på samma gång :lol:
har en bok om vägar runt Como tror den innehåller 50 vägar kört 2st ännu, lite att jobba på.
geguzzi

Malmen68 skrev:Hej. Jag har bokat en resa med The clan till moto guzzi experiance 5-8 september. Köra hoj i 4 dar runt Como och upp i bergen på moto guzzis olika modeller. Tror det blir trevligt.
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
hassew
Distriktsombud 6 (Östergötland)
Inlägg: 618
Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981

Stelvio NTX 2015

Re: Moto guzzi experiance

Inlägg av hassew »

Trevligt! Det finns mycket fina vägar att välja på runt Comosjön. :D
Malmen68
UppKomling
Inlägg: 10
Blev medlem: 16 feb 2018, 11:51
Mina motorcyklar: Audace 1400 - 15
Ort: Stockholm

Re: Moto guzzi experiance

Inlägg av Malmen68 »

Nu är jag hemma igen och det var en underbar upplevelse. Guidad körningar i bergen på fantastiska vägar, god mat och trevliga medresenärer. Jag har börjat skissa på nästa års experiance.
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1112
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: Guzzi
1200 Stelvio NTX '12
Ort: Brottby

Re: Moto guzzi experiance

Inlägg av Raz »

Kan du inte skriva ihop en liten reseberättelse med några foton och skicka till redaktörstackarn? :wink:

Jag hoppas vi kan dra ihop ett lagom gäng från klubben och göra en episk resa tillsammans till Guzzis hundraårsjubileum!
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Skriv svar