TT

Skall du ut på äventyr? Behöver du tips på vägen eller har önskemål under resan?
Skriv en tråd här!

Moderator: Moderatorer

Kategoriregler
SVENSKA:
I den här kategorin kan du starta en tråd där du berätta om dina äventyr: Vart du tänker åka, när du tänker göra det och även frågor och önskemål du har inför din resa.
Sedan kan andra forumanvändare fortsätta din tråd med att komma med tips om resväg, sevärdheter, platser att bo och äta på o.s.v. Kanske någon t.o.m. har lust att haka på som ressällskap, erbjuder sovplats eller ett passande fikastopp.

ENGLISH:
In this category it´s possible to start a thread where everybody can share information about the adventures; where and when you are about to leave, questions and wishes that you might have before you start your journey. Later on other members at the forum can continue your thread by giving a tip about travel way, things worth seeing, places to sleep, eat and so on. Perhaps you can find a travel friend or maybe someone offers you a sleeping-place or a cup of coffee.
Användarvisningsbild
franssos
GuzziFanatisk
Inlägg: 377
Blev medlem: 22 dec 2007, 02:50
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Vintage-07
Moto Guzzi Nevada -03
Moto Guzzi Bellagio-13
Ort: varberg

TT

Inlägg av franssos »

http://www.youtube.com/watch_popup?v=Ax ... e=youtu.be[/youtube]
Det där skulle jag velat se
Guzzi Vintage-07 Guzzi Nevada-03 Guzzi Bellagio-13 .... in Guzzi we trust....
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: TT

Inlägg av GuzziKungen »

Själv så är jag glad om jag slipper.
Racet för dom med dödslängtan enkelt beskrivet.
Däremot så kan man bli imponerad av deras körskicklighet, det kan man inte ta ur dom.
Moraltant som jag är så undrar jag vad det är för fel på banor med avåkningszoner.
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Användarvisningsbild
cumber
GuzziFanatisk
Inlägg: 155
Blev medlem: 22 jan 2008, 19:21
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Stornello 125 -71
Ort: Västerås

Re: TT

Inlägg av cumber »

Väl sagt GuzziKungen.

Jag blev nästan lite illamående. Den var nog en av de mest håriga IoM filmer jag sett.
Jag är inte ett dugg avundsjuk. Men det har nog med ålder och visdom att göra :D
Cumber
Stornello 125 -71
Användarvisningsbild
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139
Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:

Re: TT

Inlägg av Nicke »

Materialet är taget från en riktigt snygg och intressant film som heter "TT Closer to the edge". Filmen är en snyggt filmad action-dokumentär som följer den rätt speciella vildhjärnan Guy Martin under TT:t 2010, i hans jakt på sin stora dröm - en TT-titel.

Den är riktigt grym, se den! Gärna tillsammans med några kompisar efter ett par kalla pilsner och en het bastu. (Helst utanför säsong då den på något underligt sätt får högerhanden att vrida sig i små krampryckningar...).

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Vn1YB7fk8eg
Ciao / Ne
Guzzikjelle
Kassör & Medlemsregistrator
Inlägg: 1201
Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Ort: Österbymo

Re: TT

Inlägg av Guzzikjelle »

Hej när ni sett er mätta på denna fina film, Så måste ni åka dit o se det Live det är riktigt häftigt o galet, en som varit där 5gånger :lol:
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
Skriv svar