Classic Racing 3-5 augusti!

Skall du ut på äventyr? Behöver du tips på vägen eller har önskemål under resan?
Skriv en tråd här!

Moderator: Moderatorer

Kategoriregler
SVENSKA:
I den här kategorin kan du starta en tråd där du berätta om dina äventyr: Vart du tänker åka, när du tänker göra det och även frågor och önskemål du har inför din resa.
Sedan kan andra forumanvändare fortsätta din tråd med att komma med tips om resväg, sevärdheter, platser att bo och äta på o.s.v. Kanske någon t.o.m. har lust att haka på som ressällskap, erbjuder sovplats eller ett passande fikastopp.

ENGLISH:
In this category it´s possible to start a thread where everybody can share information about the adventures; where and when you are about to leave, questions and wishes that you might have before you start your journey. Later on other members at the forum can continue your thread by giving a tip about travel way, things worth seeing, places to sleep, eat and so on. Perhaps you can find a travel friend or maybe someone offers you a sleeping-place or a cup of coffee.
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Classic Racing 3-5 augusti!

Inlägg av Jörgen »

Missa inte detta evenemang!! 47-årsracet på Linköpings Motorstadion. http://xn--rsracet-dxa.se/
Det är, inte mindre än fem stycken Moto Guzzi, med i startlistan på roadracingen! Garanterad eufori vid besök av detta arrangemang :D

Jag planerar att åka lördag eller söndag, ifall vädret verkar lovande. Vore kul om någon gör mig sällskap till Linköping. Har tänkt mig att köra från Forserum omkring kl. 07-08. Kör rv 134 till Kisa och därifrån antingen rv 34 (via Bestorp och Sturefors) eller rv 134+35 (via Åtvidaberg) mot Linköping. Vägvalen är inte definitiva. Finns ju fler alternativ. Har en förhoppning att kunna åka på så roliga vägar som möjligt mellan Forserum och Linköping. Kanske någon som har tips om vägval?
Hör av dig om du/ni vill haka på..

Mvh
Jörgen
Användarvisningsbild
Jörgen
GuzziFanatisk
Inlägg: 181
Blev medlem: 06 aug 2011, 11:13
Mina motorcyklar: Moto Guzzi V11 Sport Ballabio -04 (såld)
V85 TT -20
Honda VTR 1000 F -06
Ort: Forserum

Re: Classic Racing 3-5 augusti!

Inlägg av Jörgen »

Tror inte att nån är speciellt intresserad... men det här är en microvink av vad man kunde uppleva på Linköpings Motorstadium i helgen. Fanns ett par till roadracing-Guzzis och en sidvagnscross. Å jag lovar, det sparades sannerligen inte på krutet i racen!!
Jag har levt i tron att Guzzistas över lag är entusiaster. Men varför kände jag mig helt ensam på stadium, om att heja fram dessa skönheter??

Bild
musse
GuzziFanatisk
Inlägg: 125
Blev medlem: 10 maj 2007, 05:45
Mina motorcyklar: MG V850-T5-84,,NSU Superlux-56,HVA Populär-58,MG V85 TT Speciale.Crescent Skoterett 64
Ort: Vetlanda

Re: Classic Racing 3-5 augusti!

Inlägg av musse »

Hej du var långt ifrån ensam guzzifreak på Sviestad.

M.V.H Musse

T-5 Forewer
T-5 Forewer
Användarvisningsbild
cumber
GuzziFanatisk
Inlägg: 155
Blev medlem: 22 jan 2008, 19:21
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Stornello 125 -71
Ort: Västerås

Re: Classic Racing 3-5 augusti!

Inlägg av cumber »

Jag var också där. Och fick komplimang från en av Guzzipiloterna. Snygg t-shirt sa han om min röda klubben t-shirt. :)
Cumber
Stornello 125 -71
hassew
Distriktsombud 6 (Östergötland)
Inlägg: 618
Blev medlem: 16 jan 2008, 18:37
Mina motorcyklar: Nuovo Falcone 1971
1000 SP NT 1981

Stelvio NTX 2015

Re: Classic Racing 3-5 augusti!

Inlägg av hassew »

Även jag var där, som alltid när det är classicrace.
Användarvisningsbild
kenneth.l
UppKomling
Inlägg: 20
Blev medlem: 07 sep 2009, 20:37
Mina motorcyklar: V11 LM Rosso Corsa -02
Ort: Stockholm

Re: Classic Racing 3-5 augusti!

Inlägg av kenneth.l »

Jag var också där, och njöt, på lördagen. Nästa år får vi åtminstone se till att parkera på samma ställe.....
/Kenneth
Skriv svar