Inte min dock
Stornello 125 -71 på Tradera
Moderator: Moderatorer
- cumber
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 155
- Blev medlem: 22 jan 2008, 19:21
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Stornello 125 -71
- Ort: Västerås
Stornello 125 -71 på Tradera
Cumber
Stornello 125 -71
Stornello 125 -71
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Inlägg: 1619
- Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Re: Stornello 125 -71 på Tradera
Kul att se vad den hamnar på ,bättre skick än blocket-hojen.
Ha dé
Ha dé
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Re: Stornello 125 -71 på Tradera
Jo, förvisso...men
jag blir alltid lite tveksam när jag läser meningen: "Renoverad men inte startad"
Men då är jag kanske lite kinkig av mig...
jag blir alltid lite tveksam när jag läser meningen: "Renoverad men inte startad"
Men då är jag kanske lite kinkig av mig...
Ciao / Ne
- cumber
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 155
- Blev medlem: 22 jan 2008, 19:21
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Stornello 125 -71
- Ort: Västerås
Re: Stornello 125 -71 på Tradera
Det reagerade jag också på.
När jag hade renoverat min så var jag mycket angelägen om att den skulle startas.
Så lite märkligt är det. Finns säkert någon bra historia om varför.
När jag hade renoverat min så var jag mycket angelägen om att den skulle startas.
Så lite märkligt är det. Finns säkert någon bra historia om varför.
Cumber
Stornello 125 -71
Stornello 125 -71