Hej,
Jag säljer min Moto Guzzi V7 Special 1972 med sidovagn Watzonia Palma 1,5 sits. Cykel och sidovagn i fint bruksskick och går bra. Motor, växellåda och drivlina ca 2000 mil efter helrenovering. Veteranförsäkrad genom MCHK. Pris 48.000:-.
Jag nås på 076-0021 748 eller anders.lindstrom@studsvik.se
//Anders
Motot Guzzi V7 Special 1972 med sidovagn säljes
Moderator: Moderatorer
-
anders.lindstrom
- Nykomling
- Inlägg: 1
- Blev medlem: 02 feb 2011, 11:09
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi V7 Special med sidovagn -72