Kanske finns det någon forumanvändare där ute med mer pengar än ni orkar hantera. Gör då gärna en insats för klubben.
Vi skulle gärna kunna tänka oss ett ståndsmässigt klubbhus med genuina anor.
Mille Gratzie på förhand!
http://www.engelvoelkers.com/it/como/ul ... n&elang=en