Det är alla kåpor, tank, hjul, lysen mm. Det ända jag kommer använda av originalet är ram med sving och fram gafflar samt motor så om någon är ute efter något eller fixa till hojen inför sommarn är det bara att höra av sig
Snabbast svar från ni över telefon men kan även nås på mail. Här är jag dock inte inne lika ofta som på mailen.
0703616725
Kalle.eriksson@indoor.se