Sida 1 av 1

V11 Le Mans -03 SÅLD!

Postat: 13 feb 2008, 15:34
av jhetpost
Hej!
Har en V11 Le mans års mod 03, alltså generation 2. Hojen är klar röd med svart sits.
Miltalet är ca 2800mil om jag inte minns fel, jag är tredje ägaren ( Återförsäljare + en ägare) och hojen är importerad av mig.
Vissa modifieringar finns som:
Wilbergs Stötdämpare/fjädrar både fram och bak.
Lättat svänghjul + förstärkt tryckplatta.
I övrigt orginal
Fullservad med servicebok!!

Pris 65000:-

Mvh Jesper Rosenlind
Tel: 073-698 41 81
jhetpost@hotmail.com
http://www.blocket.se/vi/15702902.htm?ca=21_s

Postat: 13 feb 2008, 16:27
av Tobbe
Du är inte ensam om att vara sugen på en Daytona :lol:
Men att någon av de 7 som finns i Sverige skulle vara ute till försäljning verkar inte vara så troligt just nu när våren närmar sig.

Och om det nu vore så, vad får dig att tro att du skulle få en massa pengar emellan :wink:

Lyckat till iallafall !

Postat: 13 feb 2008, 19:32
av jhetpost
Ja har man aldrig frågat så får man aldrig veta!

Postat: 13 feb 2008, 22:42
av Tobbe
Det är helt riktigt, Jesper :D
Och har du tur så är det jag som står med skägget i brevlådan :lol: