Sida 1 av 1
Fulast eller e jag fullast??
Postat: 27 feb 2009, 23:00
av jenhov
De va de fulaste jag sett.
Re: Fulast eller e jag fullast??
Postat: 27 feb 2009, 23:39
av Tobbe
Ja du, vad ska man svara på det
(vet inte ens vad du menar)
Ha en skön helg!
Re: Fulast eller e jag fullast??
Postat: 28 feb 2009, 12:43
av Latus
Misstänker starkt alternativ 2

Re: Fulast eller e jag fullast??
Postat: 28 feb 2009, 13:45
av Guzzikjelle
Kan det vara en spegel?????????
