Sida 1 av 1

Fulast eller e jag fullast??

Postat: 27 feb 2009, 23:00
av jenhov
De va de fulaste jag sett.

Re: Fulast eller e jag fullast??

Postat: 27 feb 2009, 23:39
av Tobbe
Ja du, vad ska man svara på det :mrgreen:
(vet inte ens vad du menar)

Ha en skön helg!

Re: Fulast eller e jag fullast??

Postat: 28 feb 2009, 12:43
av Latus
Misstänker starkt alternativ 2 :shock:

Re: Fulast eller e jag fullast??

Postat: 28 feb 2009, 13:45
av Guzzikjelle
Kan det vara en spegel????????? :oops: