Fulast eller e jag fullast??

Fynd säljes

Moderator: Moderatorer

jenhov
UppKomling
Inlägg: 7
Blev medlem: 06 okt 2008, 18:48
Mina motorcyklar: MG LM 3-82
Vespa Primavera
Vespa PX 200

Fulast eller e jag fullast??

Inlägg av jenhov »

Tack för de trevliga svaren, jag förstår att det lät konstigt.Jag e inte så haj på datorer, meckar hellre än skriver. Det är ganska roligt att följa era svar när man skrivit fel, då kommer genast dessa besservissar som alltid verkar vara ute och kommentera allt som skrivs och som skriver en massa skitsvar tillbaka som ni säkert tycker e kul. Vad jag egentligen skrev på fyllan var att annonsen om Guzzi choppern som var det fulaste jag sett , å de e den.......that's it..
Guzzikjelle
Kassör & Medlemsregistrator
Inlägg: 1201
Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Ort: Österbymo

Re: Fulast eller e jag fullast??

Inlägg av Guzzikjelle »

Svara då på rätt ställe så kan man förstå vad det handlar om :x sen får man väl tåla lite gliringar hit o dit :twisted:
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
mike
Guzzifantast
Inlägg: 87
Blev medlem: 04 maj 2007, 08:58
Ort: Lidköping

Re: Fulast eller e jag fullast??

Inlägg av mike »

De ser du Guzzikjelle det finns flera än bara Roffe som vill meka. Lägg av och komentera bara skriv det i så fall i övrigt löst snack och med en särskilt inloggning till de som vil avriagera sig.(men jag behöver nog ingen inloggnings kod för jag vet hur dom är i öster???? tolkat som ni vill) :wink: När jag ändå försöker skriva lite på hemmsidan så tar jag med Tobbe i samma veva han vet vad jag menar. Ruta1 igen blanda inte eng & sv på sidonna det finns facktis de som kan lite knagglig Eng de kan bero på detta felet att de inte skriver på våran Engelsvenskahemsidan (men det är ju frivilligt att skriva) :D
Skriv svar